naposledy upravil: Magy, 27.7.2008 23:11:32 Len tak pre radost
Preco prave mne nedali do koly pred vstupom do kina to iste co vam?!?
jany: amen
naposledy upravil: Jan, 27.7.2008 20:30:42 Pridavam sa ku Kennymu: The Dark Knight hodnotim na 9/10. Scenar, herecke vykony, akcia, hudba. Jednoducho uzas, na to, ze je to "len" dalsi zfilmovany komix. Jedina vec, ktore mi trocha nesedela, bolo nevysvetlenie toho, co robil Joker potom ako Rachel vyhodil cez okno (dufam, ze na DVD to bude vysvetlene (minimalne v pasazi "vystihnute sceny)). Inac urcite si ho pojdem pozriet do kina este raz, ci "znovupozeratelnost" je ozaj to jedine, co by sa tomuto filmu dalo vytknut. :) Ak nie, tak 10/10. Pre mna jednym slovom A MASTERPIECE (a to Batman-ovky ozaj nemusim).
Ocuj Fibi, ty to odkial takto podrobne vies?
Hovno hovno hovno hovno hovno
no, az take lacne tie projektory zas nie su :) Ale skoda, ze to tak dojekakali
Blbé je, že o chvíľu tu bude len toto kino. A pri tých cenách .. to radšej projektor si kúpim.
to vazne? no kokos, som myslel, ze konecne v PO bude nejake kino na urovni tunajsich. Dobre vediet
naposledy upravil: Magy, 24.7.2008 14:21:38 SK Spot:Ty koky, az sa mi chlpky postavili, ked som si to pozrel. Az na ten tuctovy text na tom zelenom pozadi je to velmi pekne.
Batman. IMAX ano, Presovsky LEN MAX NIEEE. Uz nikdy viac do toho kina. Zvuk z predu bez priestorovej hlbky, co som si nemyslel, ze sa moze stat v modernom kine. A ceresnicka na torte, ked 5min ide obraz posunuty o polku dole. Citil som sa ako v starom dobrom klube. Len som si zaplatil 2x viac... :(
Rudi: uz som o tom pocul, ale este nevidel. Celkom dobre spracovane by som povedal. Az necakany vysledok na to, ze to bolo na statnu zakazku
Batman 9/10 ... neviem co tomu vytknut snad len znovupozeratelnost :)
Spot o Slovensku nadaboval najznámejší hlas Hollywoodu Bratislava 15. júla
(TASR) - Anglickú verziu nového propagačného spotu o Slovensku nadaboval
majiteľ najznámejšieho hollywoodskeho hlasu Don LaFontaine. Hlas známy z
5000 trailerov vrátane Krstného otca, Terminátora alebo Piatka trinásteho
prezentuje Slovensko ako rozprávkovú krajinu s majestátnymi horami,
očarujúcimi hradmi a nedotknutou prírodou.
Polminútový spot vytvorili prestrihaním starších videomateriálov Slovenskej
agentúry na podporu cestovného ruchu (SACR) a pridaním nových efektov,
grafiky a komponovanej hudby. Nadabovaný je v piatich jazykových mutáciách
- okrem angličtiny aj v nemčine, češtine, maďarčine a poľštine. Nový
materiál chce agentúra využívať na propagáciu SR v zahraničných
televíziách. Podľa marketingového riaditeľa SACR Martina Horvátha sa
uvažuje aj o zaplatení reklamného času na BBC či CNN.
LaFontaine dostal podľa referentky pre komunikáciu a PR aktivity Zuzany
Nemcovej za nahovorenie tridsiatich sekúnd približne 200.000 Sk (6639 eur).
Spolu za dabing SACR uhradí takmer pol milióna Sk (16.597 eur), celková
cena za spot predstavuje 1,17 milióna Sk (38.837 eur).
Samotny spot
Martan: trefne vyroky :)